Powered By Blogger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 19, 2010

i WaNna Thanked These Gurlz


1. BBY SHAHZREN ROZANA 

- Yes , she is . She's inspired me a lots ! Mayb she's doesn't realized.
   But, i knew it from da bottom of my heart . She's cool . YeAh !
   Pertama kali kenal, macam2 tanggapan yang keluar dari otak .
   Pk ituw larh ini la . Too much views bout her . Gud n Bad .
   Seriously said . Lame lame sampay aku ATTRACTED wif her .
   Even aku ta penah jumpe dea langsung !
   But i wish One day i can c her at SABAH !
   Nope ! Jgn salah paham keyh . Suke gaye dea SAHAJA .
   Ta lebeh ta kurang . Secukop rase jew . Hehe ..
   Dea bersahaja , dan yang paling penting adalah .?
   Dea menjady diri dea yang sebenar . NO HYPO ~
   Dats y aku suke nak taw pasal dea dan hal hal dea .
   Bukan bermaksud aku nak jady BZBODY, tapi ..
   Im juz concerned of her jep . i still remembe dat :
   " i akan baek pade orang yang baek dengan i "
   Ituw kate2 yang penah dea cakap kan tyme YM dulu .
   Aku maseh ingat . Lagypon dea da macam my Older sis .
   Aku juz treat her macam kakak aku la . Sebab dea da 23 .
   Imma 19 . So, i lebeh mude dari dea . Hehe . Winkz !
   Dea bule jady kakak dan jugak kawan yang baek .
   BBY SHAHZREN ROZANA is damn SPORTING .
   Aku suke care dea no matter wutz , tapy aku dapat taw 
   Atie dea sering terluke dengan orang2 yang paling rapat
   Urmmmm ..
  
P/S: im sory sebab ta gtaw nak uat dis cited ;(


2. NURUL IMAN FAISAL

- YeAh ! Kak iman is my LOVELY KAKAK dat i ever had !
   Aku sangat BERTUAH sebab dapat dea as my kakak angkat .
   Rase sangat best dapat kakak macam nie . Sangat hepi !
   Dengan dea la tempat aku nak cotcetcotcet dan luah kan .
   Segala rasie aku dan dea masing masing taw . Hehe ..
   Kak Iman sangat sangat best ! Bertuah dapat kenal dea .
   Ini pon disebab kan Abg Adi . Kalo ta mesty ta knl pyer .
   Dari knl kat FACEBOOK sampay la skunk nie .
   She's kind hearted n sooooo sweeeeeeettttt for me .
   ILOVEHERSOMUCH but she Owes said dat :
   SHELOVEMEMOREMOERE n MORE =)
   Wahh ! D feelink is great yaw ! Its very COOL .
   Bukan senang nak dapat sum1 yang beto2 paham diri kita .
   So, bile da ade APPRECIATE la dea keyh sampay bebiler~
   I want eu to noe dat , om grateful to hev eu in my werl =)

No comments:

Post a Comment